eden@edenshop.hu Ingyenes szállítás 9 990 Ft-tól feletti rendelés esetén

Menü

Hívjon minket!(+36) 70 325 7294

0
  • Átvételi pontok

  • Szállítási információ

  • Fizetési módok

  • Diszkréció

ÁSZF

Főoldal / ÁSZF

RENDELÉSI FELTÉTELEK és ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Kérjük, hogy vásárlás előtt olvassák el figyelmesen a következő feltételeket:
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webshopunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatók meg:

  • Üzemeltetői adatok ismertetése
  • Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  • A kínált termékek kategória besorolása
  • Rendelési információk ismertetése
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • Rendelés lépéseinek bemutatása
  • A megrendelt termék / kiszállítási díj fizetésének ismertetése
  • Kiszállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  • Kiszállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  • Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  • Jótállási információk, tudnivalók
  • Az elállási jog ismertetése
  • Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
  • Adatkezelési információk

Általános Szerződési feltételek

Jelen általános szerződési feltétel tartalmazza az Édenshop (továbbiakban Webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

1A Webáruház üzemeltetője (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: L. A. Media Kft
Székhely: 2364 Ócsa Bajcsy Zs. u. 99
Adószám: 24310035-2-13
Közösségi adószám: HU24310035
Cégjegyzék szám: 13-09-163517
Nyilvántartást vezető cégbíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Számlavezető pénzintézet: OTP Bank Nyrt.
Számlaszám: 11713201-21104336
IBAN: HU13 1171 3201 2110 4336 0000 0000
SWIFT: OTPVHUHB
Ügyfélszolgálat: 1145 Budapest, Szugló utca 54.
Csomagátvételi hely: 1077 Budapest, Wesselényi utca 13. (Lottózó)

Elektronikus elérhetőség: edenshop@edenshop.hu
Telefonos elérhetőség: (+36) 70 325 7294
és az általa jelen internetes oldalon www.edenshop.hu nyújtott elektronikus szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfél jogait és kötelezettségeit tartalmazzák.

2.Az általános szerződési feltételek elfogadása

2.1 A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg.

Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

2.2 Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait.

Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

2.3 Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
A megjelenített termékek vásárlása elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges. Termékeink kiszállítással, illetve személyes átvétellel (csomag átvételi pontokon) rendelhetők meg.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, de nem tartalmazzák a kiszállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

3.A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Erotikus kiegészítők, kozmetikumok, fehérneműk.

4.Rendelési információk

4.1 Rendelés menete

  1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
  2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát.
  3. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.
  4. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
  5. Megrendelés
  6. Szállítási / Számlázási adatok megadása /*
  7. Az adatok megadását követően szerződési nyilatkozatának megtételére jelölő négyzet használatával tudomásul veszi, hogy megrendelése fizetési kötelezettséggel jár.
  8. Majd a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
  9. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazolást kap.

A beérkezett megrendelését e-mail-ben minden esetben visszaigazoljuk, kérjük, ellenőrizze spam és promóciók mappáját is e-mail fiókjában!

*Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék.

4.2 A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-18 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Megrendelés beérkezése után visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit. A visszaigazolás mellékletét képezi az ÁSZF. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben visszaigazolja megrendelésének teljesítését. Általános teljesítési határidő 2 munkanapon belül, amely a megrendelt termék státuszának fényében növekedhet.
A www.edenshop.hu tájékoztatja továbbá az ügyfelet, hogy a honlapon szereplő fényképek csupán szemléltető jelleggel bírnak, és a rajtuk feltüntetett termékek nem lényegesen, de bizonyos szempontok szerint eltérhetnek a ténylegesen megrendelt terméktől. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére, a hatályos jogszabályok értelmében, legfeljebb 14 napon belül.

4.3 Szerződés

A www.edenshop.hu tájékoztatja az ügyfelet, hogy a jelen webáruházon keresztül történő internetes vásárlás a távollévők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet (a továbbiakban:”Kormányrendelet”) által meghatározott távollévők között megkötött szerződésnek minősül. Távollévők között kötött szerződésnek az a szerződés minősül, amelyet ügyfél és a www.edenshop.hu, mint vállalkozás köt egymással termék értékesítésére irányuló, a www.edenshop.hu által működtetett távértékesítési rendszer keretében oly módon, hogy a szerződés megkötése érdekében a vállalkozás kizárólag távközlő eszközt alkalmaz.

4.3.1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között.

Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.

4.3.2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés, írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga az irányadó.

A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

4.3.3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja.

A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

4.4 A termék lényeges tulajdonságai:

A vásárlandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni.

Fontos termékjellemzők, méretek:

A Webáruházban forgalmazott erotikus ruhaneműk méretezése nagyságban eltér a Magyarországon megszokottól (rendszerint nagyobbak), ezért kiemelten fontos az adott termék oldaláról elérhető mérettáblázat használata. Az Eladó kiemelten kéri minden Vásárlóját a méretek pontos kiválasztására, mert a megvásárolt erotikus ruhaneműket higiéniai okok miatt nem áll módjában visszacserélni nem megfelelő méret kiválasztása esetén.

A Webáruházban forgalmazott termékkörök: erotikus fehérnemű, intim higiénia, szexuális segédeszközök, krémek, szexuális társasjátékok, óvszerek, ajándéktárgyak, drogériai termékek stb. Minden egyes termék, ami a Webáruházban megtalálható, kizárólag 18 éven felüliek részére ajánlott! Minden termék (különös tekintettel a krémekre, síkosítókra, olajokra) gyermekek elől gondosan elzárva tartandó! Az egyes termékek színeit a felhasználó számítógépe a valóságtól eltérően jelenítheti meg, így a színek teljes egyezőségéért az Eladó felelősséget nem vállal.

4.5 Árak:

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a www.edenshop.hu fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

4.6 A megrendelt termék átvétele/ házhoz szállítási díj fizetésének módja

4.6.1 Személyes átvétel esetén

A megrendelt termék személyesen átvehető a 1077 Budapest, Wesselényi utca 13. szám alatti átvevőpontunkon, munkanapokon 9-18 óra között. A vételár a termék átvételekor fizetendő. Amennyiben Megrendelő a szerződés létrejöttét követő három napon belül a megrendelt terméket nem veszi át, úgy Szolgáltató a terméket nem köteles Megrendelő részére fenntartani. Fontos! Csak a visszaigazolt megrendelés után tudjuk biztosítani a termék átvételét.

4.6.2 Utánvétel esetén

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell készpénzben kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

4.6.3 Előre fizetéssel

Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb.
A vételárat, valamint az esetleges járulékos költségeket Megrendelő az átvételt megelőzően Szolgáltató OTP Bank Nyrt. – nél vezetett 11713201-21104336 bankszámlájára átutalás útján fizeti meg. Ez esetben a termék kézbesítésére kizárólag csak a vételár Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően kerül sor. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Fontos!!!! Csak a visszaigazolt megrendelés után utalja a vételárat, valamint az esetleges járulékos költségeket.
Amennyiben Megrendelő az átutalással történő fizetést választja, és a szerződés létrejöttét követő három napon belül nem utalja át a vételárat és az esetleges járulékos költségeket, úgy Szolgáltató a terméket nem köteles Megrendelő részére fenntartani. A határidőn túli utalás esetén Szolgáltató joga, hogy válasszon a termék szerződés szerinti átadása, valamint az átutalt összeg termékhiány miatti visszafizetése és ezzel a szerződéstől való elállás között.

4.6.4 Bankkártyás fizetés

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

4.6.5 Házhoz szállítás, információk

Webshopunk megrendeléseit a 48-72 órán belül teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat egyszeri kézbesítést kísérel meg, majd értesítést hagy a kézbesítés kísérletéről, és a csomagot leadja a postán, ahol öt napig őrzik a csomagot. Amennyiben ez idő alatt sem veszi át a terméket, úgy Szolgáltató jogosult a szerződéstől egyoldalúan elállni a szállítás költségeinek Megrendelőre hárítása mellett. Szolgáltató elállása esetén az átutalás útján megfizetett vételár Megrendelő részére kamatmentesen, a szállítási költségekkel csökkentett mértékben a termék átvételének második tervezett időpontját követő harminc napon belül kerül visszafizetésre.
A www.edenshop.hu a megrendelt és házhoz szállítani kért árut díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés fizetendő értéke eléri a Weboldalon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre és csak a díjmentes szállítást biztosító értéket meghaladó megrendelések házhoz szállítása ingyenes. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi, hogy van már rendelése, az Édenshop összevonhatja a megrendeléseket, azonban a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A www.edenshop.hu a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Csomagolás

A megrendelt termékeket az Eladó minden esetben DISZKRÉTEN csomagolt küldeményben szállítja, amely csomag sem küllemében, sem a feladó megjelölésében nem utal a küldemény tartalmára. A Vásárlók adatait az Eladó bizalmasan kezeli, így a Vásárlón kívül sem a rendelés tényét, sem a Vásárló adatait nem fedi fel másnak, nem adja át más személynek vagy cégnek (kivéve a futár cégeket). (bővebben lásd az Adatkezelés cím alatt)

4.6.5.1 Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

4.6.5.2 Házhoz szállítás díjszabása

MPL utánvétel:         1.769.- Ft
MPL előre fizetés:     1.369.- Ft

Bankkártyás fizetés: 1.369.- Ft
Futárszolgálat:          24/48 Óra

4.6.5.3 Átvételi pontok szállítási díjszabása

MPL előre fizetés valamit bankkártyás fizetés

  • postán maradó           1269.- Ft
  • posta ponton              1269.- Ft
  • csomag automata       1269.- Ft

MPL utánvétel

  • postán maradó            1569.- Ft
  • posta pont                   1569.- Ft
  1. Elállás joga

5.1 Elállási/Felmondási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél formájában) az alábbi címre:
L.A. Media Kft.
Cím:                1145 Budapest, Szugló utca 54.
e-mail cím:      edenshop@edenshop.hu ;
Telefonszám: (+36) 70 325 7294
Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

5.2 Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Ön köteles számunkra L. A. Media Kft. 1145 Budapest, Szugló utca 54. posta címre a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

5.3 Elállási/Felmondási nyilatkozatminta (csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: L.A. Media Kft. 1145 Budapest, Szugló utca 54.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi (A megfelelő jelölendő) termék/ek adásvételére az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében: Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: A fogyasztó(k) neve: A fogyasztó(k) címe: A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén) Kelt

A nyilatkozat letölthető innen: Elállási nyilatkozat

5.4 Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a Fogyasztót az elállási jog, mely esetben nem illeti meg az elállás jog:

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. a szexuális segédeszközök, kozmetikai termékek, krémek, masszázsolajok). Az ilyen termékek visszavétele az Eladótól nem várható el akkor, ha a Fogyasztó a terméket közvetlenül védő csomagolást már felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, hiszen ilyenkor nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel, vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, így a termék higiéniai, vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

Ezen termékek esetében az elállási jog csak akkor illeti meg a Vásárlót, ha a termék csomagolását még nem bontotta fel.

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, az előző pontokban leírtak alapján járjon el, továbbá használja a elállási/felmondási nyilatkozatunkat. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) 45/2014 (II.26)

A kormányrendelet teljes szövege: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043

6.Szavatosság

6.1 Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? Ön az L. A. Media Kft hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet, a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az L.A. Media Kft vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.2 Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával? Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak? A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét Ön a termék, gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

6.3 Jótállás

A Magyarország területén fogyasztói szerződés keretében értékesített, az alábbiakban felsorolt új, tartós fogyasztási cikkekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásáról szóló 151/2003. (IX.21.) (a továbbiakban: Kormányrendelet) szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki. A jótállási kötelezettség a forgalmazót, a www.edenshop.hu-t terheli az általa forgalmazott termékek vonatkozásában. A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. A fogyasztó a Ptk. szerint a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő személy.
A jótállás időtartama főszabályként egy év, kivéve, ha a speciális rendelkezések nem alkalmazandóak.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk, fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt – külön kérés nélkül – jótállási jegyet átadni. A jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető.
A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

A jótállás keretébe tartozó javítás esetén a forgalmazó, illetve a javítószolgálat a jótállási jegyen köteles feltüntetni:

  • a) a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját,
  • b) a hiba okát és a javítás módját,
  • c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját,
  • d) a jótállás – a kijavítás időtartamával meghosszabbított – új határidejét.

Amennyiben a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 2013. évi V. törvény 6:159. §-a (2) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

6.4 Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja:

A fogyasztói igények érvényesítésére a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM
rendelet alapján kerül sor.

  • 1. § (1) E rendeletben foglaltakat kell alkalmazni, ha a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az eladott ingó dolog hibája miatt a fogyasztó a Polgári Törvénykönyv szerinti kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt (a továbbiakban: szavatossági igény) vagy jogszabály alapján őt megillető jótállási igényt (a továbbiakban: jótállási igény) érvényesít. (2) E rendelet, vállalkozásra vonatkozó szabályait a Polgári Törvénykönyv szerinti termékszavatossági igény érvényesítése esetén a dolog gyártójára is megfelelően alkalmazni kell.
  • 2. § Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása e rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el. A fogyasztó hátrányára eltérő szerződési kikötés helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.
  • 3. § (1) Szavatossági igénye érvényesítésekor a szerződés megkötését a fogyasztónak kell bizonyítania. Ha a vállalkozás a szerződés megkötését vitatja, köteles felhívni a fogyasztó figyelmét a panasztétel lehetőségére és a panasz intézésének – a fogyasztóvédelemről szóló törvényben foglaltakkal összhangban álló – módjára. (2) A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát – a fogyasztó bemutatja.
  • 4. § (1) A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti a) a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez, b) a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát, c) a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját, d) a hiba bejelentésének időpontját, e) a hiba leírását, f ) szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá g) az (5) bekezdés szerinti eset kivételével a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát. (2) Ha a vállalkozás szavatossági vagy jótállási kötelezettségének a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni. (3) A jegyzőkönyvnek tájékoztatást kell tartalmaznia arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. (4) A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani. (5) Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. (6) A vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényéről felvett jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és
    azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni. (7) A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.
  • 5. § A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
  • 6. § (1) Kijavításra vagy – a 4. § (5) bekezdése szerinti esetben – a szavatossági vagy jótállási igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében kell átvenni, amelyen fel kell tüntetni a) a fogyasztó nevét és címét, b) a dolog azonosításához szükséges adatokat, c) a dolog átvételének időpontját, továbbá d) azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított dolgot átveheti. (2) Az (1) bekezdésben előírtak a szavatossági vagy jótállási igényről felvett jegyzőkönyvben is teljesíthetők.
  • 7. § (1) Ha a fogyasztó kijavítás iránti jótállási igényét közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál kívánja érvényesíteni, a javítószolgálat köteles a vállalkozást haladéktalanul értesíteni a jótállási igény bejelentéséről. (2) A javítószolgálat a kijavítást az 5. §-ban előírtak betartásával köteles elvégezni. (3) A javítószolgálat a kijavítás iránti jótállási igény intézésekor a 6. § (1) bekezdésében foglaltak megfelelő alkalmazásával köteles eljárni.
  • 8. § (1) A 4–6. §-ban, valamint a 7. § (2) és (3) bekezdésében foglalt rendelkezések megsértése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság jár el a fogyasztóvédelemről szóló törvényben meghatározott szabályok szerint. (2) Az (1) bekezdésben megjelölt rendelkezések a fogyasztóvédelemről szóló törvény alkalmazásában fogyasztóvédelmi rendelkezések. „ 6.5 Szavatossági, jótállási igények érvényesítése A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségen érvényesítheti: Név: L.A. Media Kft Levelezési cím: 1145 Budapest, Szugló utca 54. Telefonszám: (+36) 70 325 7294 E-mail: edenshop@edenshop.hu 7. Jogérvényesítési lehetőségek 7.1 Panaszügyintézés helye, ideje, módja A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő: Név: L.A. Media Kft Ügyfélszolgálat: 1145 Budapest, Szugló utca 54.Telefonszám: (+36) 70 325 7294 E-mail cím: edenshop@edenshop.hu A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel. A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (ügyfélszolgálaton) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy
    ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót. 7.2 Egyéb jogérvényesítési lehetőségek Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
    • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
    Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (Pest Megyei Békéltető Testület, Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81; Telefon: 06-1-269-0703;Fax: 06-1-269-0703), Bírósági eljárás kezdeményezése.

6.5 Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
 
A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségen érvényesítheti:
Név:                L.A. Media Kft
Levelezési cím: 1145 Budapest, Szugló utca 54.
Telefonszám: (+36) 70 325 7294
E-mail:            edenshop@edenshop.hu

7.Jogérvényesítési lehetőségek

7.1 Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név:    L.A. Media Kft
Ügyfélszolgálat: 1145 Budapest, Szugló utca 54.
Telefonszám:    (+36) 70 325 7294
E-mail cím:        edenshop@edenshop.hu
A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.
A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (ügyfélszolgálaton) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.
A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

7.2 Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése (Pest Megyei Békéltető Testület, Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81; Telefon: 06-1-269-0703;Fax: 06-1-269-0703),
Bírósági eljárás kezdeményezése.

8.Adatkezelés

A webáruház használata során az L.A. Media Kft. részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az L.A. Media Kft. alvállalkozója. (Pl: Futárszolgálat a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az L.A. Media Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookiek tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az L.A. Media Kft megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az L.A. Media Kft bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az edenshop@edenshop.hu email címen.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az L.A. Media Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Általános szerződési feltételek kifejezett elfogadása
Ügyfél csak és kizárólag akkor tudja elküldeni megrendelését, ha kifejezetten a vonatkozó gomb megnyomásával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
A www.edenshop.hu kéri az ügyfelet, hogy a megrendelése elküldése előtt a jelen honlapon közzétett vásárlási feltételeket mentse le és/vagy lehetőség szerint nyomtassa ki.
A www.edenshop.hu tájékoztatja az ügyfelet, hogy a jelen internetes oldalon leadott megrendelésekkel kapcsolatos észrevételeit, kérdéseit, az alábbi elérhetőségeken várja:
LA Media Kft
Helye:             1145 Budapest, Szugló utca 54.
Nyitva tartási idő: hétfőtől- péntekig 9-18 óráig
Telefon: (+36) 70 325 7294
E-mail: edenshop@edenshop.hu

9.Egyéb

A www.edenshop.hu kéri ügyfeleit, hogy a könnyebb visszakereshetőség érdekében a megrendelés teljesítéséig mindenképpen őrizzék meg a www.edenshop.hu által adott megrendelés számot.
A www.edenshop.hu bármikor jogosult jelen általános és szerződési feltételek rendelkezéseit módosítani, amely módosítások a www.edenshop.hu internetes oldalon való közzététellel lépnek hatályba. A www.edenshop.hu ezúton kéri ezért ügyfeleit, hogy minden egyes megrendelés leadása előtt olvassák el az éppen hatályba lévő általános szerződési feltételeket. Ha nem fogadja el feltételeinket, illetve bármely kétsége van, kérjük, ne regisztráljon és ne vegye igénybe szolgáltatásunkat! A szolgáltatás igénybevétele saját felelősségre történik.
A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja,
hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020.07.21 

 

Facebook

Kövess minket a Facebook-on a legfrissebb hírekért és akciókért!

Kövess minket!
Barion acceptance mark Barion Smart Gateway

Fogadj el online kártyás fizetést akár 1%-ért vagy kevesebbért.

Barion.com
Fogyasztó barát Fogyasztói tájékoztató